lördag 23 januari 2016

Juni och Lilja

Hej!

Idag snöar det så smått.. är gråväder.. och så säger prognoserna att det ska bli plusgrader de närmaste dagarna. Den vackra vita vintern kommer kanske att försvinna väldigt fort?
Det vore trevligt att behålla den längre..

När jag fotograferade Frosty här om dagen så var de andra hundarna väldigt avundsjuka.. Det är väldigt attraktivt att vara på trimbordet - där får man bli ompysslad och så får man godis. När jag lyfte ner Frosty så HOPPADE Juni upp! Har inte haft någon field som försökt det förut. Ritza brukar hoppa upp men inte fieldarna!

*
 
 Min vackra och mycket trevliga franska flicka Juni!! Drygt 19 månader.
Mitt lilla lyckopiller Lilja!! Drygt 17 månader.
Jag har använt det nya lilla objektivet den senaste veckan.. Så här långt är jag nöjd.

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!
Madelene

Inga kommentarer: