torsdag 18 september 2014

Foppatofflor

 Hej!!

Idag har vi varit iväg till Torslanda Djurklinik så att valparna skulle få sin microchip ID-märkning och första vaccination.
Jag fick skramlat fram min stora nätbur som kan ställas på ett hjulunderrede..
Så skönt att ha!! Inte lätt annars att bära på åtta valpar och annat som ska med..
Elina var med som hjälp och det gjorde också gott!

Här kommer nu gårdagens utlovade bilder: 

 En enkel papplåda kan bereda mycket nöje till små valpar.. Men kan också användas som våningssäng!

Jag börjar med att be om ursäkt för att världens fulaste sko är ständigt återkommande i dagens blogg... ;-) men den blev väldigt omtyckt av alla valpar..
 Den är min!!
 Plötsligt var min mobil borta.. några små tekniknördar hade hittat den.. Lystra..



 Laser och Lego
 Lexi och Lex
 Lilja och Laser
 Laser
 Laser
 Laser
 Laser
 Blivande agilityhund? Laser..
 Lego
 Lego
 Lego
 Lex
 Lex
 Lexi
 Lexi
 Lexi
 Lilja
 Loki
 Loki
 Loki
 Loki
 Loki har somnat..
 Lyra
 Lyra
Alla åttlingar precis innan de ska nattas.. ;)
Från vänster uppifrån..
Lex, Lego
Laser, Loki, Lyra, Lexi, Lilja
Lystra                          

Ha det så gott!!
Madelene

Inga kommentarer: