söndag 19 januari 2014

Ritza två år och Enya BIR!!

Hej!!

Så har ännu en helg gått till ända.. en vanlig helg men vi har firat..
Först ut att fylla år var Nellie!
Tänk att vår allra minsta nu hunnit fylla tolv år!!
Älskar dig Nellie - vår solstråle!

Grattis Nellie!!

 Det har äntligen kommit lite snö och vinter till ön!! Det blåste idag så även så även om det inte snöade så yrde snön.. Jag lånar Elinas bilder!! Tack Elina!
 Ritza och Misa

 Att springa är kul!
Solsken! 

Kom igen nu!! 
 På udden finns det stup.. och då blir det också djupa drivor..
 Ritza som idag fyllt två år!!! Mattes goa spinke link!!
 Finisar!



Misa blundar.. snön sprutar runt Ritza.. 

 Flygande hund
 Hon backar inte för drivorna. 







 Hon fick äta båda smått och gott idag på sin födelsedag!

Så kommer ytterligare en händelse att glädjas åt!!
Maxfield Enya November Dream ble BIR och BIR veteran idag på
Internationella hundutställningen i Åbo, Finland.
Domare var Tiina Taolos
GRATTIS MERJA, ARI och ENYA!!

En liten vädjan till er alla som brukar maila till mig..
Min dator kraschade igår och jag miste alla mailkontakter - så det vore jättebra om du kunde maila till mig så att jag får dem igen. Det gäller särskilt er som visat intresse för ev. kommande valpar hos oss!! Hör av er så att jag kan kontakta er när något nytt finns att berätta.

Önskar er alla en bra vecka!!
Madelene

Inga kommentarer: