onsdag 9 januari 2013

Lek

Hej!

Dimman ligger tät och regnet det faller.. trökväder med andra ord!! Det blev kort promenad idag.. vilket den spinkiga uppskattade.. ;-) men då finns ju en massa energi kvar att ta med sig inomhus.. Så lite bus och lek passar bra..
 
Ritza spanar in den snygga aktiveringsleksaken som Nellie köpte på MyDOG.. Linn köpte det blå dragrepet på samma ställe och jag köpte några enkla pipisar/dragleksaker på rea som jag nämnde igår.. Då får skorna stå orörda - en stund!! ;-) Ritza har fortfarande en stor förkärlek för att hämta alla skor som står i hallen..
 
Ida, hon tröttnar aldrig på att ha dragkamp med en sån här.. fast helst med oss tvåbenta.. för när hon och Ritza drar den mellan sig - så kommer lätt ett långt öra i kläm..
 

Jag tar den!
 
Misa bestämmer..
 
Då kommer jag med denna
 
DEN är min!!
 
BARA min!
 
Min!
 
Misa äger..

Ha det gott!
Madelene


Inga kommentarer: