tisdag 26 juni 2012

Äntligen solsken

Hej!!

Efter ett par regntunga dagar så lättade molnen igen och vi fick sol på ön!! Åh, så stor skillnad det gör och det blir så mycket trevligare att leva.. klippa lite gräs, sitta en stund i solen.. Det gillar vi!
Linn och Nellie med Ritza
Fina tjejer!!
Simon, en kompis till Lukas har varit här ett par dagar och han gillar hundarna!! Go kille!
Ida gick en stund efter detta kortet var taget och la sig i Simons knä..
Elinas kaninungar växer fort!! Ritza är lite nyfiken på dem.
Ninisar!!
Ritza kan bli riktigt lång..

Så kom det en hälsning ifrån fina Maxfield Cid - Lucas!!
Då mindes jag plöstligt att jag varit slarvig!
Jag har glömt att gratulera C-kullen! De fyllde åtta år i mitten på juni.
Förlåt mig, så hoppas jag, att de alla hade en underbar födelsedag.
GRATTIS i efterskott till alla C barnen: Cedric, Ceasar, Cid, Celine och Celeste!
Lucas är blue roan field spaniel.. och det finns inte så många av hans färg. Lucas har en syster som heter Soya. Hon bor i Danmark. Soya är också blue roan.
Maxfield Cid - Lucas!! Tack Ann för underbara bilder!!

Önskar er alla en underbar dag!
Madelene

Inga kommentarer: