torsdag 9 april 2020

Veckorna som gått..

Hej!!
Nu har vi fått en hel del bilder från er!!
Några från oss själva också..

 Bollen är min!

Navi och Jade

Känner du igen oss? Zelda, Nils, jag och Jason... ritad av den senare.. 

Lilla Zaffran som är dräktig.. och detta var precis innan vi körde henne till sin uppfödare..
Lilla valpmagen.. 

 När man är dräktig så behöver man inte stå på bollen.. tycker Zaffran

Så får man godis!!
Jag skulle ta en liten paus.. fick som vanligt sällskap..
 Jade
 Vakna!!
 Herbert.. vill också vara sällskap skriver Matilda! 

 Så var vi på Kongahälla djurklinik och gjorde en veterinärbesiktning av Zaffran
innan hon skulle till sin uppfödare för att få valpar om ett par veckor!
Liz kom med sin valpkull och visade upp den! Jättefina valpar!! Så bjöd de på bästa gofikat!!
Tack så mycket!!
 Miniature American Shepherd valpar drygt fem veckor unga - ute i vårsolen för första gången.
Elinas foto..
Att gosa med valpar.. finns det något bättre?
 Alf i tältet..
 Våfflor är mums!
 tugg
 Tugg

Tugg!! Alf i skogen! Tack Caroline!!

 Dobbie i fjällen
 Dobbie och husse!!
 Dobbie i vårsolen!! Tack Anette och Per!!
 Fia i vårsolen!! Tack Susanne!
 Fnizza!! Tack Peter och Anne!!
 Lottie, Gunilla och Hasse hälsar Glad Påsk!!
 Lycka sover med bästa leksaken!!
 Lycka!! Tack Tina!!
 Maja är "hängig".. Tack Joakim och Maria!!

 Svea och Ninja har det gott med husse!! Tack Tina!!
Nogger!! Tack Ylva!! 

Laser och Enzo!!

Laser och Enzo!! Tack Linda!!

 Grattis till Tudor som är 16 år och tio månader!!
Det firas med ett märgben!! Tack Emeli och Jesper!! Kram till Tudor!

I familjen har en efterlängtad dröm gått i uppfyllelse! Efter tolv år utan så har nu en liten husbil flyttat hem till oss! Vi hoppas på många äventyr och träffar med nära och kära - med och utan hund framöver!!

Ett viktigt meddelande till er som kontaktat mig på mail..
Jag har bytt dator och har av misstag tappat bort samtliga mail från de senaste veckorna - utom de senaste fyra dagarna. Har du skrivit  - kontakta mig igen!!
Två namn som jag minns att jag inte hunnit svara - är Hanna och Benjamin..
Vänligen skriv igen om ni vill få kontakt med mig. 


Ha det gott!
Madelene


Inga kommentarer: