söndag 24 juli 2016

Många bilder!!

Hej!!

Hoppas att ni har en skön söndag! Här kommer ett gäng med bilder - de flesta fångade med mobilen. Min och valpköparnas bilder.. Stort tack för alla bilder! Vi älskar bilder!! :)

 Fina Maxfield Alfons som är 13 år gammal!! Tack Signe Marit!

Jag körde till Sävsjö för att lämna Nellie hos hennes kusins familj!! Min systerdotter alltså..
De har köpt en field spaniel hos kennel Winterbourne
 Lille Ferguson hälsar på store Fabio!
 Inget går upp mot lite valpgos!! En sån mysig liten kille!
 Ferguson
 Ferguson! Han har kommit väl tillrätta i familjen och Richard frågade mig:
"Ska de vara så här lugna?" :) Så Ferguson är en lugn pojke!

Så till stranden..
 Iza
 Iza är trött efter dagen på stranden..
 Iza

 Iza! Tack Fredrika!
 Sara skickade denna fina bild med Izor!! Tack!

Tesla!!
Tesla som sover gott!! Tack Julia och Linus!!
 Laser och Enzo
 Enzo och Laser
 Laser


 Laser!!
 Laser och Enzo! Tack Linda!!
 Leffe! Tack Susanne!!
 Fina Lexi!!
 Lexi
 Lexi
 Lexi!! Tack Göran!!
 Ludde!! Tack Kjersti!!

Kärlek..
 Ritza och Mika!!
 Puss!
 Puss!
 Liten och stor!!
 Puss Fabio!!
 "Syskonkärlek"..
 Var är min mat? Mika..

Så kom det en hälsning från Sävsjö, där Nellie är hos sin kusin..




 Nellie med hyrhästen Freja!
 Alva med Ariel och Nellie med Freja



 Fika efter ridningen..
Nellie och Alva som bakat paj att bjuda hela familjen på..
Tack Carina för bilder!! :)

Ha en bra dag!!
Madelene

Inga kommentarer: