onsdag 1 maj 2013

Underbara valpar

 
 Hej!

Ja, ni har nog förstått att jag har fortsatt datakrångel.. då uppdateringar i bloggen uteblivit. Nej, min stationära dator.. Den försökte Nils få igång idag och lyckades delvis. Tillräckligt för att jag skulle hinna deklarera!! Pust!! Men när jag skulle lägga in bilder så låste sig allt och jag var tvungen att släcka ner den. Då går den inte att starta.. Förhoppningsvis är den igång på fredag. Med tur..
Jag är alltså på laptopen.. bildredigeringen är si och så.. men gör ett försök här:
 Jennica
 
 Joyce
 
 Nellie med Jennica och Joyce
 
 Puss Joyce!
 
 Ritza hälsar på..
 
 Som alltid skyndar Ida till för att visa vems valpar det är..
 
 Matdags
 
 Jennica
 Tjej - Joyce tror jag..
 
 Första ståbilden!! Joaquin
 
 Joaquin
 Jennica
 Busa med mamma - Jennica
 
Joyce ger mamma en nospuss.
 
Ha en bra fortsättning på veckan!
Madelene



Inga kommentarer: