torsdag 16 maj 2013

Femveckors valpar

Hej!!

Får inte riktigt datorn att samarbeta med mitt fotoprogram idag.. men det gör inte så mycket denna gång eftersom det ändå är Elina som har de flesta bilderna!! Om jag får igång bildprogrammet så lägger jag till några bilder i blogginlägget senare.. annars rekommenderar jag er att titta på dem alla i Elinas blogg!
 
Maxfield Joaquin "Max" bland pingstliljorna, så här i pingttider - hänryckningens tid. Tack Elina för fina bilder!

Länken till Elinas blogg:
 http://elinasfotoblogg.blogspot.se/

 De vill vara med.. på sitt vis!

Elina med småttingar..

Nu fick jag åtminstone igång ett program.. men det vill sig inte riktigt! Här är i alla fall ett par av mina bilder.. så här ser det ut vid sidan om vid valpfotografering! :-)
Önskar er alla en underbar Pingsthelg!
Madelene

Inga kommentarer: