tisdag 7 juni 2022

Våra bilder, Juni och saknad

Hej!

Här kommer några bilder från senaste veckorna hos oss 









Liten Timja på besök






Timja

Elina reste hem och tog med sig Sota som skulle på date.. 


Görel och Jade stannade kvar hos mig hela veckan eftersom Elina skulle arbeta långa dagar





SE U(U)CH Jolie Comme Un Couer Dit Juni De Kreizker har fyllt åtta år och är alltså veteran!! 
En underbar hund

Så stannar tiden.. jag får höra att en vän inte finns med oss längre. Så svårt att ta in och förstå. Det var ju alldeles nyss jag pratade med honom. Så mycket kunskap han delat med sig av. Vem ska jag nu vända mig till? Jag vet att du är saknad av många. Vila i Frid Henrik. 

En bild på dig när du glad och stolt visar upp Navi och hennes syskon för några år sedan
Kennel Play A While 

Var rädda om er därute! Sprid kärlek!
Madelene 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket fina bilder så roligt att få se 🥰