onsdag 29 juli 2020

Semesterbilder

Hej!

Vi har fått flera härliga semesterbilder från er! Tack!!
Dobbie

 Dobbie
 Dobbie
 Dobbie vill vara med.. Tack Anette och Per!!
 Några fler bilder från Lyckas besök hos Dobbie

 Lycka och Dobbie
Lycka och Dobbie!!
 Lyckamys med matte!!
Inget bättre finns än en fieldkram!! Tack Sara!!
 Alf på tur!! Tack Caroline!! 

Så en hundpromenad med Hunter, Fina och Önska!!








Tack för bilder till Finas och Hunters familjer!!
 Lexi på promenad
 Lexi 

Skönt att sova lite när det är promenad paus!! Tack Göran för bilder!!
 Iza!!
 Iza
 Iza
 Iza
 Iza! Tack för bilder Fredrika!!
Efter badet.. Laser slappar av.. Tack Linda!!

 Svea och Ninja!! Tack Tina!!

Så några mobilbilder från oss från veckan som gått.. inte alltid i kronologisk ordning

Kvällsljus och Sota
 Jade
 Sota

 Fieldmys med Nellie och Juni
 Jag hade någon dag när jag kände mig hängig.. vila en stund i sängen med dom bästa..

 Sota 14 veckor

Jag kan.. jag kan hoppa upp på en stol.. sedan upp på bordet!! 

 Innebus när det regnar
 Ritza vill få mer uppmärksamhet.. Alexandra, Grim och Nellie
 Söt Sota!!

 Kompissömn med Zelda och Juni
 Vår härliga whippa Navi
 Nellie provred en häst för att eventuellt bli medryttare.. Zaffran tyckte att det var väldigt spännande och ville springa efter..
 På färjan hem kan man få sitta i knät..

Ha en fin fortsättning på veckan!!
Sänd gärna fler bilder!

Madelene

Inga kommentarer: