måndag 16 mars 2020

Paus.. men inte i verkligheten

Hej på er alla!!

Ja ni kanske saknat blogginlägg hos mig.. Men det är så att min dator som har hållt på att krångla ett tag - nu delvis gått sönder. Jag har lånat Nils skärm så att jag kommer åt mina grejer och därmed även bloggen. Jag hoppas på att kunna skaffa en ny dator i vår och då ska allt förhoppningsvis vara som vanligt igen. Det är oroliga tider vad det gäller coronavirus i Sverige och i hela världen och det påverkar såklart även hunderiet. Utställningar och parningresor blir inställda - eller så får man helt enkelt tänka om och ändra planer.
Jag önskar er alla en frisk vår!! Var rädda om er!!

Zeldas och Leffes valpar har hunnit fylla ett år!! GRATTIS!
 Maxfield Oreo "Alf" Tack Caroline!!
 Maxfield O´boy "Dobbie"!! Tack Per!!
 Maxfield Ozisi "Lycka"!! Tack Sara!!
Maxfield Otilla "Svea"!! Tack Tina!!

Grattis också till Maxfield Oberyn "Cooper"..

Spännande tider nu att vänta in röntgenresultat på O-kullen! Lycka till och Tack för att ni gör detta för rasen!!

*

 Fnizza!!
 Fnizza och Doris!!
 Fnizza softar.. tack Peter och Anne!!

 Fina Fixa skickar en hälsning!! Hon är född 2007. Tack Elin och Per!!

 Izor i skogen!! Tack Sara!!
 Kvicken i skogen!!
 Kvicken och Storm!!
 Kvicken
 Kvicken!! Tack Eleonor för underbara skogsbilder på hundarna!!

 Jade och Zaffran
 Juni och Navi

 Zaffran
 Kväll..
 Gäsp!!!

Hoppas vi får in fler bilder från er och att ni håller er friska!!
Ha det så gott!
Madelene

Inga kommentarer: