söndag 3 mars 2019

Nemo och Fina i Moheda

 Hej!

Idag var det dags för Nemo och Fina att springa i vänstervarv!!
SSRK utställning i Moheda.
Båda trivdes i ringen och fick fin kritik samt excellent!!
Bra jobbat! GRATTIS!!
 Helena och Nemo
 Maxfield Nemo
Monica och Fina
 Maxfield Nyx "Fina" Tack för bilder Göran!!
 Ferguson var också med idag!! Fick fin kritik med VG. Bra jobbat!!
Grattis till Love som blev BIR och knep certet!
Tack för bilden Richard! (willy med matte)
Fnizza bevakar matlagningen.. Tack Anne och Peter!!

Några bilder från vår vecka..

  Vad hände?? Ja jag har ingen aaaaning!!
Lite påhittig är hon allt vår lilla whippa..
 


 Zelda
 Zelda

 Flygfoto på Zelda..

 Äntligen fredag.. med Zelda.. I tisdags kunde vi för första gången känna rörelserna av valpar när vi la handen på hennes mage.. Det är ett magiskt ögonblick!!
Så tacksam för att man får vara med om detta - samtidigt är man ju lite orolig för sånt som kan gå fel..
Så vi laddar upp tillsammans med Zelda inför den väntade nedkomsten.. Det är drygt en vecka kvar! Bäst att vara förberedd på det mesta.. Här är modersmjölksersättning som vi inhandlat - i fall att.
Nu är bilden äntligen uppe på väggen - Grims målning av vackra Ryefield Sabina "Molly" vår stamtik inom field. Med henne började allt!! Tack Grim!! <
Bredvid hänger min fina skinntavla som jag fick av mina grannar och vänner i Sösdala när jag bodde där. Den föreställer min första egna hund, belgaren Humlan, som sitter ute bland strandstenarna. Ett fint minne det också.

Önskar er en fin vecka!!
Madelene

Inga kommentarer: