måndag 11 december 2017

Vit måndag

 Hej!!

Tänk att vi också fick en dag med snö på ön!! Nu i kväll så är det flera plusgrader.. så gissningsvis finns inget vitt kvar i morgon. Pojken fick leka och busa i snön och lyckan var stor! Det lyser upp och hundarna älskar det också. De är rena och fina efter promenaden.. Så jo nog kunde det väl få vara lite lagom med snö några veckor?!
 Förväntansfulla

 Min dator ville uppdatera Windows idag.. och det mesta ser annorlunda ut. Bland annat så försvann mitt vanliga enkla bildbehandlingsprogram och jag känner mig lite vilsen utan det.


Ritza med overallen på.. Hon är en frusen hund men jag tänker också att dressen gör att hon kanske springer lite lugnare.. Det är ett år sedan hon bröt benet och fick skruvar inopererade.. Jag är alltid lite orolig när hon drar iväg utan hejd och broms!!!


 Fnizza
 De två bruna..
 Fnizza och Ida
Juni

 Att rulla sig i snön är tydligen skönt..
 Fnizza



 Ida

 Ida och Juni



 När man börjar tycka att det är lite kallt om fötterna och att snön är lite vass.. då kan favoritbollen ge ny energi!!


Ha det så gott!!
Madelene

Inga kommentarer: