söndag 12 mars 2017

Veckan som gått

 Hej!!

Så är det söndag och vi kan summera veckan som gått.. Den stora hundutställningen Crufts har gått av stapeln.. och inte heller i år var jag där. Någon gång skulle det vara kul att åka dit och uppleva den på plats. Kanske var det tur att jag inte bokat in detta just i år eftersom en envis förkylning vägrar släppa sitt grepp. Det är Nellie och jag som hostar och nyser i kapp. Undrar när det går över??

I förra bloggen så var det snöiga bilder - även här på ön. Så skönt då att det inte blev långvarigt! Se på Lexis bilder! Våren har kommit i Göteborg!






 Tack Göran för alla fina bilder på vackra Lexi!!
 Laser passar på att värma sig i solstrimman! Tack Linda!
 Lego i skogen! Tack Jeanette!!
 Iza softar med matte! Tack Fredrika!!

*
 Det har sina sidor att ha en påhittig och mycket kvick valp i huset - och ännu mer när man har TVÅ.. Telefonen ringde och när jag kom tillbaka till bokhyllan där jag lagt glasögonen,
så var de borta!!
Då ser jag TVÅ hundar som har dragkamp och gnager på dem i sin hundsäng!!😬
Tur i oturen var att det går att beställa samma båge hos optikern och glasen är ju trots allt hela.. men jag som inte har några reservglasögon - får helt enkelt gå omkring med mina datorglasögon i en vecka eller så.. Hmm..
 De två bruna.. Ida och Fnizza
 
 Övar på bordet - ännu har vi lite mer att öva innan hon slappnar av där.
Så en liten hälsning från barnens kusiner - som har fina killen Ferguson!!
Tack Richard!

Önskar er alla en fin vecka!!
Madelene

Inga kommentarer: