onsdag 25 maj 2016

Tigerflickorna och jag!

 Hej!!

Igår var det solsken och Elina ville ut med kameran och valpar! Hon tog först ut enbart Maxfield Make You Miss Me på en enskild fotorunda.. Alla hennes fina bilder finns i hennes egen blogg: Elinas fotoblogg där du kan se fler av bilderna.. Nedan följer smakprov..

 Miss Me
 Miss Me bland strandtrift och brudslöja..

Så valde jag ut lite andra bilder från hennes kamera..
 Juni och Miss Me

Några av de valpar som är tingade har fått nya fina namn utöver sitt registrerade stamtavlenamn.. Vi börjar använda de namnen från och med nu!
 Izor och Mika
 Izor
 Mr Saxobeat

Så ville Elina ha med mig ut på öns västsida för fotografering!!
 Då ställer man väl upp... ;) Här med Mika och Tesla

 Det var de tre tjejerna som fick följa med!! Tigerflickor!! Så söta alla tre!

 Maxfield Mind Your Own Business "Tesla"

 Åh, det blåser i mina öron!!
 Miss Me
 Miss Me
 Ja.. det blåste mer än vi hade räknat med.. Vilket syns på mitt hår!! 

 Mika
Tesla och Miss Me
 Tesla
 Småtjejerna kryper upp i famnen..

 Tesla
 Mika
 Nu är trollfrisyren ett faktum! Så går det när man är ute i salta vindar.. och när man kånkar och bär på valpar så får man god motion!! ;)
 Mika och Tesla
Så var det dags att åka bil tillbaka hem till brorsorna.

Tack Elina för bildlånet! Du är en duktig fotograf!!

Ha det så gott!
Madelene 

P.S om någon har intresse för whippetvalp.. hör av dig till
maxfield@telia.com eller ring 0704-139980 D.S

Inga kommentarer: