torsdag 23 juli 2015

Torsdagsbilder

 Hej!!

Sommaren lunkar på, kan man säga.. Det är soligt på ön men temperaturen är bara ca 17 grader - och eftersom det blåser idag, så känns det faktiskt lite som höst ute. Undrar om det blir någon mer värme denna sommar??

Fina bilder har kommit till oss!
 Leffe!!
 Leffe med husse!! En sån härlig bild!! Tack för dem!

 Lego tittar på skeppet Götheborg tillsammans med husse!

 Lego sover! Tack för bilder!!
Lystra!

 Lystra!
 Lystra!! Tack för bilder!!
Det är tröttande att ha semester.. Laser!!
 Laser! Tack för bilder!!
 Bästisarna Harald och Konrad!
Konrad och Harald!! Så fina!! Tack för bilder!!

Några bilder från min kamera idag..
 En vy från udden..
 Sjöräddningssällskapet på väg ut för övning..

 Helikopter på plats idag.. och den lyfter samtidigt!

Vattnet sprutar åt mitt håll.. Det står en del folk på samma sida som helikoptern lyfter och jag tror de vinklar helikoptern på något vis för en kraftig vindstöt gör att jag blåser omkull! Lite snopet och oväntat!! :) Så jag missade några bilder på lyftet.. 

Uppe i luften!

Så säger vi GRATTIS till Helena Borell på kennel Periwinklés som fått årets andra
field spaniel kull här i Sverige!!
http://www.kennelperiwinkle.se/


Ha det så gott!!
Madelene

Inga kommentarer: