lördag 6 december 2014

Valpar har energi..

 Hej!!

Det blir rätt busigt med två.. nästan tre valpar i huset. Elinas hund är nu 11 månader och börjar närma sig att vara vuxen eftersom hon just nu löper för första gången. Men hon är med och busar med de små.. De andra vuxna hundarna är med och leker stundtals. Oftast Ida eller Ritza men ibland är det Misa som kan ha dragkamp eller brottas en stund. När jag och Nellie åkte till stallet idag så fick de små följa med. Då blir det lite lugn och ro hemma en stund.

Lilja la sig till ro vid mina fötter när jag satte mig på läktaren för att se när Nellie red sin ridlektion. Juni tyckte att det var tråkigt att sitta still och försökte klättra upp och nerför sittplatserna..  Till slut så la även hon sig till ro.
Men så är de ju samtidig de allra underbaraste myshundar som finns!!
Titta på ljuvliga Liljas ögon!! Love!!!
Hon är vår lilla Molly look a like!

Elinas har fotograferat Ida!
 
Min egen gulliga och mysiga lilla Ida!! Världens snällaste hund, säger vi ofta.
Visst är hon en söt liten tomtenissa?
Mysiga Ida!! Tack för bilder Elina!

Önskar er alla en fin andra advent!!

Madelene och hundgänget!

Inga kommentarer: