söndag 15 september 2013

Septemberhelg

 Hej!

Så kom det väntade väderomslaget... nu regnar det på ön.. Den långa sköna sommaren är slut? Ja så kan det vara.. Denna helg har vi haft två händelser i kennelsammanhang..

Den första är att F-kullen nu blivit sex år gamla!!! Stort GRATTIS och hoppas att ni hade en underbar dag igår.. idag och många år till!! 

Här är Frosty med barnbarnet Ida och barnbarnsbarnen i J-kullen och så jag från i maj detta år.. Grattis till alla tio i F-kullen som finns i Sverige, Norge och i Finland.
Mamma Frosty skickar sin hälsning!

Så några av F-barnen!!
 Maxfield Fiona - Jonna
 Härligt att rulla sig när man badat!
 Simtur med kompisen. Tack Gunilla och Hasse för bilder!
 Fina Fixa!!! Tack Per för bilden!

Idag hade vi valpträff på Rörö!! Ett återbud på grund av krasslighet.. men ett välkommet besök!! Maxfield Jennica - Doris med husse Johannes och matte Sabina!
Doris som nu är fem månader.
 Doris undersöker hundhagen..
 Ritzas fårskinn är spännande..
 Fina Doris! Mamma upp i dagen..
 Så lydig och snäll!
 Jag kan ligga på kommando..
 Så vill husse att jag ska vinka!!
 Vink, vink!!
 Soffan är bra här också.. Och hundgänget trivdes jag med.. Till och med katten gillade mig! Han strök sig mot mig!!
Lukas och jag hälsar på varandra!

Det var roligt att träffas!! Vi ses snart igen hoppas vi!!

Önskar alla en bra kommande vecka!
Madelene med familj

2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Så fina!

Lillian "sognafaret" sa...

Så fine de er! Tiden går så utrolig fort...