söndag 19 maj 2013

Hästar och hundar

Hej!!
Vilken skön sommarhelg det varit!! Solsken men också regn och varmt!! Jag njuter!
Det var en stor begivenhet på ön igår när islandshästarna kom.. efterlängtat av alla hästtjejer kan jag lova!

Här är hästägaren Roy som leder ut hästarna ur transporten. 


Han berättar lite om varje häst och dennes personlighet. 


De har hela stora naturreservatet att gå på under sommarhalvåret. 


Jag har inte sett mycket av mina flickor den här helgen.. Fast jag har vetat var de är. I hästhagen förstås! 


Trångt vid mjölkbaren.. det är väl därför som Ida ofta väljer att stå upp och ge valparna di.. 


Fixa kontrollerar att allt går rätt till.. Inget som bekymrar Ida.. 


Mums

 Alice, Doris och Max

 Bebbar


Doris


Max

Lyckliga valpar när Elina kommer hem (från hästhagen)


Hasaty's Alfa Julia "Lova" och hennes syskon i Norge och Sverige blev fem år idag!!
GRATTIS!! 


Lova


Lova


Pigga Misa!


Ritza som idag är 16 månader

Hoppas vi alla får en bra kommande vecka!!
Madelene 

1 kommentar:

Lev idag sa...

Alltid lika fina hundbilder - GRATTIS - till Lova!