lördag 23 oktober 2010

Flytt

Hej på er!!
Ja, ingen lång flytt för familjen som någon kanske tänker med den rubriken.. :-)
Det är lilla Ida som flyttat ut ur valplådan och istället in i valphagen!
Det behövs.. hon är ju en liten "rullta" som behöver chans att motionera sig lite.. Lite jobbigt tycker hon att det är att komma upp i hundsängen.. Det är några centimeter att kliva..

Flora och Ida i hundsängen.


Så söt!!



När jag skulle tömma ut bilderna ur kameran så fann jag att det fanns massor!! ALLA på Ida!! Barnen har fotograferat idag när jag inte var hemma!! :-) Perfekt!!



Sista bilden ut med goa Ida! Tack tjejer för att ni fotar!! :-)

Fullt race har jag haft idag med stallet och besök på stora leksasaffären ToysRUs... så en lång resa hem med minst sagt livliga barn i bilen.. Pust.. Det blev lite filmmys i soffan med nya Robin Hood filmen..
Jag hade handlat lite innan.. och glömt lägga in limpan i brödlådan - och tillfället gör som sagt tjuven.. Så givetvis var Lova uppe och stal den på köksbordet.. Hm.... den vanligtvis så smala Lova - ser aningen rund ut i kväll.. Och jag gick miste om kvällsmackan...  ;-)


I morgon: liten fieldpromenad på Rörö - alltid lika trevligt!!

Vi hörs!
Madelene

2 kommentarer:

Anki och tjejerna sa...

Rultig el ej, hon ser för go ut i den för stora kostymen :D Man ser hudvecken på benen, så bedårande <3 Tur tjejerna är flitiga med kameran så vi får njuta av lilla Ida.

lena.mattsson@bktv.nu sa...

Rund och go ♥♥ precis som en liten ska vara.