lördag 6 januari 2018

Två dagars hundfest!

Hej!!

I år blev det två dagar på MyDOG, årets första hundutställning som håller till på Svenska Mässan i Göteborg! Det är både roligt och trevligt att vara med och något jag ser fram emot varje år! En riktig fest för hundälskare!
Fredagen inleddes i field spanielmontern tillsammans med Helena och Juni!
Mina flickor Elina och Nellie var med stundtals.. 
Nellie och Mika som var med en stund..
 Passade på att färganpassa montern lite när Juni och jag stod där..  😉
Jag är så stolt över Juni som bjöd på sig själv på ett underbart sätt i montern!
Var det några som passerade utan att titta på henne - så sträckte hon på sig mot dem - ofta såg de då henne och började prata och klappa henne!

Sedan skulle jag och Juni springa vänstervarv i ringen en stund.. Jag har tyvärr inga bilder på det. Elina filmade lite - kanske kan jag få den bilden till Youtube så att ni kan se den..
Men det gick fint i ringen och Juni placerades som tvåa bästa tik med CK och reserv CACIB.
 

 
 Efter några timmar i montern och på utställning så blev Juni trött!!
Tur att Rio med Emelie kom till undsättning så att hon fick lite vila!! Senare kom även Svante och med matte Klara och löste av oss!

 En liten powernap - så var Juni igång och tog emot besökare!! Duktiga Juni!!
 
 Bildlån från Emelie! Tack!

 Elina och Fabio gick runt på mässan och samlade på sig gratisprover!!
 Det blev en hel del!!
Ritza stal något gott ur påsen när vi kom hem..

Det var fredagen!!
En mycket trevlig dag!

Madelene

Inga kommentarer: