torsdag 26 maj 2016

Ritzas och Marcos valpar sju veckor!!

 Hej!!

Visst är det ofattbart att valparna redan hunnit bli sju veckor!?
Jag tycker det.. även om det samtidigt känns som om vi haft dem länge..
Det är dags för tredje avmaskningen.. kloklipp.. och så lite bilder förstås.

*
Maxfield My Silver Lining
 Love

 Love
 Love

*
Maxfield Mr Saxobeat
Saxobeat
Saxobeat

*
Maxfield Make Me Smile
 Ceasar
 Ceasar

*
Maxfield Man In The Mirror
 Izor
 Izor
 Izor

  Izor.. (idag är jag helt enkelt för trött.. jag orkar faktiskt inte sitta just nu.. )

*
 Maxfield Million Dollar Man
 Dollar
 Dollar

*
Maxfield Mind Your Own Business
 Tesla

*
De två andra flickorna var inte så samarbetsvilliga idag.. ;) Men fanns ju med i tidigare blogg.. men här är några lite galna bilder med dem..

Maxfield Material Girl

 Mika, inte utan min pinne..
 Mika

*
Maxfield Make You Miss Me
 Milea (jag vill tillbaka till min pinne)

*

Alla hundar fick tuggpinnar - valparna fick också.. Ritza passade på att stjäla någon från dem.. som de försöker nå.




 Ceasar och Saxobeat


Delar på tuggpinnar så fint.. 
 

 Våra vackra valpar!!!
 
Ha det så gott!!
Madelene

Inga kommentarer: